מידע כללי
לקוחות יקרים במידה ולא יונפקו כרטיסים אלקטרונים לארוע זה נשלח לכם את הכרטיסים ללא עלות למלון כ 24 שעות לפני הארוע . מחלקת ההזמנות תיצור עמכם קשר באמצעות הוואטסאפ ובמייל .
שימו לב בכל הארועים באיטליה יש להגיע עם דרכונים לארוע . כל הכרטיסים שמיים ומזוהים על פי הדרכונים .
מפה
איך נשב - הושבה בזוגות?
אנו מתחייבים להושיב אתכם בזוגות (שניים ביחד) אלא אם כן מצוין בפירוש אחרת בתיאור הכרטיס. שימו לב: בכמה איצטדיונים (ונציין במיוחד את אצטדיונם של ברצלונה וריאל מדריד ו) "הושבה בזוגות" כוללת גם ישיבה זה מאחורי זה בהפרש של שורה .
האירוע לו רכשתי כרטיסים נדחה, מה עושים?
IM Tickets היא חברה המתמחה ברכישה ואספקת כרטיסים בלבד. אין אנו עוסקים במכירת טיסות, חבילות, סידורי קרקע, מלונאות וכיו"ב. מועדי המשחקים אינם סופיים ואחריותכם היא לרכוש טיסה/חבילה מתאימה.
במקרה בו האירוע נדחה תקבלו כרטיסים למועד החדש. לא יינתן זיכוי כספי עבור הכרטיסים אך במקרים מסוימים נוכל להציע לך למכור את הכרטיסים שרכשת דרך מערכת הכרטיסים פנימית ע"מ לצמצם את ההפסד הכספי.
האם ניתן לבטל לאחר רכישה ?
ההזמנות אינן ניתנות לביטול. במקרה שלקוח מעונין לבטל כרטיסים שנרכשו, מחלקת הזמנות של אי אם טיקטס תציע את כרטיסיו ללקוחות אחרים או ספקי משנה . תקבלו זיכוי חלקי במידה והכרטיסים אכן נמכרו.
היכן אשב בדיוק באצטדיון?
שאלה מצוינת אך התשובה עליה נמצאת במחירון של כל אירוע, שם תוכלו לבחור את מקום הישיבה באירוע ואנו נספק אותו לפי קטגוריית הישיבה שביקשתם. אם מפת האצטדיון/ אולם אינה מובנת ו/או אינכם בטוחים לגבי מיקום הישיבה על פי המפות המצורפות אל תבצעו את ההזמנה ! צרו עמנו קשר לוודא שאלו הם אכן המקומות שברצונכם לרכוש. לכל שאלה בנושא קטגוריית הישיבה טרם ההזמנה כתבו לנו sales@imtickets.co.il.
אל תשכחו לציין העדפתכם במסגרת קטגוריית הישיבה, כך נוכל למקד את רכישתכם ולשדרג את הנאתכם באירוע.
דעו, כל הקטגוריות המוצעות הינם לישיבה עם הקהל הביתי, כלומר עם קבוצת האוהדים המארחת את המשחק. אלא אם הזמנתם קטגוריה "כרטיס לישיבה עם הקבוצה האורחת".
מהו כרטיס אלקטרוני (E-ticket)
כרטיס אלקטרוני הוא כרטיס הנשלח אלייך דרך דואר האלקטרוני.
בכדי להיכנס לאירוע, עליך להדפיס את הכרטיס האלקטרוני ולהביא אותו איתך לאירוע.
לא תורשו להיכנס לאירוע אם לא תביאו עמכם את הכרטיס האלקטרוני מודפס כולל ברקוד ברור
מתי אקבל את הכרטיסים?
הכרטיס האלקטרוני יישלח אלייך באמצעות דוא"ל במהלך השבוע של האירוע עד 24 שעות לפני תחילת האירוע.
שמור על הכרטיס שלך. שכפול או ניצול הכרטיס האלקטרוני על ידי מישהו אחר מונע את כניסתך לאירוע עם הכרטיס שלך.
מדוע המחיר אותו שילמתי שונה מהמחיר המופיע על הכרטיס?
חברת אי.אמ.טיקטס פועלת בשוק כרטיסים דינמי המושפע מכללי ביקוש והיצע שעשויים להשתנות באופן קיצוני. ב- IM Tickets עושים את מירב המאמצים על מנת להציע את מחיר הכרטיסים האטרקטיבי ביותר ופועלים לשם כך מול מגוון ספקים לאירועים השונים. יחד עם זאת חשוב לזכור כי אירועים רבים הנחשבים למבוקשים ביותר מוגדרים 'סולד- אאוט', כלומר אזלו כרטיסים לאירוע, וזאת כבר בסמוך מאוד למועד תחילת מכירת הכרטיסים. אנחנו ב- IM Tickets יכולים להשיג עבורכם כרטיסים גם לאירועים אלו בהתבסס על קשרינו מול ספקים מקומיים, אך מחיר הכרטיסים שאנו רוכשים במקרים אלו גבוה מהמחיר הנקוב על הכרטיס בשל כללי ביקוש והיצע. מכאן שהמחיר אותו תידרשו לשלם בפועל יהיה גבוה מהמחיר שיופיע על גבי הכרטיס.
100% אחריות
עם הקמת החברה חרטנו על דיגלנו את מושג ה 100% אחריות, שזהו אחד העקרונות החשובים הן ללקוח והן לנו כמעניקי השירות. עובדי IM Tickets אינם אדישים לאחריות זו ומעניקים מענה אישי סביב השעון, 24 שעות 7 ימים בשבוע לכל פנייה שלכם.
חשוב לנו שתרגישו בטוחים לפני ביצוע ההזמנה. לכל שאלה או סוגיה טרם ההזמנה צרו עמנו קשר ותקבלו מענה מהיר ואישי
IM Tickets היא חברה רשומה כחוק ברשם החברות. כמתחייב יש לחברה שם, כתובת, אנשי קשר וכדומה.